شش ماه درخشان با وبشهر؛ هدف صنایع بسته بندی ایران تحول وپیشرفت

شش ماه درخشان با وبشهر؛ هدف صنایع بسته بندی ایران تحول وپیشرفت

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، شرکت صنایع بسته بندی ایران شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ دستاوردها و رویدادهای مهمی را در ارتقاء عملکرد خود تجربه کرده است. این پیشرفت‌ها شامل ساماندهی  پرسنل، ساماندهی بخش های تولید و پشتیبانی و آراستگی محیط کارخانه بوده است که موجب تقویت روحیه نیروی کار مورد نیاز واحد ها و افزوده شدن مکان هایی با امکان اجاره و یا طرح های توسعه ای گردیده است.

ساماندهی واحدهای پشتیبانی تولید، بهره‌گیری بهینه از ساعات کاری، جابجایی نیروهای غیر متخصص و مازاد به منظور کاهش هدررفت منابع انسانی منجر به افزایش بهره‌وری و ایمنی کارکنان شده است.

اجرای طرح های توسعه ای، به‌روز‌رسانی تکنولوژی تولید قوطی دو تکه کنسرو ماهی با همکاری پیمانکاران داخلی، به‌روز‌رسانی برخی از خطوط چاپ و لاک، تولید قوطی نیم کیلویی نیز به ایجاد درآمد پایدارتر برای شرکت کمک کرده است.

مذاکره با سرمایه‌گذاران معتبر جهت اجرای طرح های مشارکتی تولید در دست اقدام است و رفع موانع مالیاتی، بیمه و بانکی به منظور تسهیل در انجام فعالیت‌های شرکت در دوره شش ماهه گذشته نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

گفتنی است این شرکت با اقدامات چشمگیری موفق به افزایش ۱۵۰ درصدی تولید و فروش شده و بعد از ۲۰ سال از زیان خارج و سودده شد. نماد شرکت در بازار سرمایه از تابلو نارنجی به زرد ارتقا پیدا کرده و در عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۲  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد رشد درآمد عملیاتی داشته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15811

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: