قرارداد انتقال گازهای جمع‌آوری و فرآورش‌شده مشعل امضا شد

قرارداد انتقال گازهای جمع‌آوری و فرآورش‌شده مشعل امضا شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، غلامعباس حسینی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: این قرارداد بر اساس ماده ۴۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵، قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، دستورعمل نحوه نظارت بر مبادلات نفتی و شیوه‌نامه نحوه دادوستد شرکت ملی گاز ایران با خریداران گاز مشعل، بین شرکت انتقال گاز ایران و شرکت هیربُد نیرو امضا شد.

وی با اشاره به سیاست‌ها و اهداف وزارت نفت مبنی بر حذف گازهای مشعل ادامه داد: این اقدام ضمن کاهش آلایندگی و تأثیر مستقیم بر محیط زیست، سبب جلوگیری از هدررفت، بازیافت و ایجاد درآمد می‌شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: در آغاز قرارداد، روزانه ۲۲۰ هزار مترمکعب استاندارد گاز طبیعی جمع‌آوری و فرآورش‌شده مشعل به نقاط مشخص‌شده، انتقال داده می‌شود که این حجم از گاز در آینده نیز افزایش می‌یابد.

حسینی تصریح کرد: در این قرارداد انتقال گاز طبیعی دریافتی از شرکت هیربُد نیرو و تحویل آن از سوی شرکت انتقال گاز با استفاده از شبکه انتقال گاز طبیعی موجود به شرکت هیربد نیرو بر اساس شرایط، ضوابط و قیدهای قرارداد عملیاتی می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13761

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: