پیشرفت ۶۱ درصدی جهاد آبرسانی در استان لرستان

پیشرفت ۶۱ درصدی جهاد آبرسانی در استان لرستان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به منظور همافزایی و هماهنگی در ادامه طرح جهاد آبرسانی در لرستان جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بهره برداری وتوسعه شبکه آب وکارشناسان وهمچنین مسئولین بسیج سازندگی سپاه استان به میزبانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در تهران برگزار شد.
دراین جلسه “یاسر اکبریان”، مدیرعامل شرکت آبفا ضمن تشکر از تلاش‌های جهادی مجموعه قرارگاه امام حسن (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان، روند اجرای طرح را در استان مطلوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به تعامل مناسبی که بین همکاران درسطح معاونت بهره برداری وتوسعه آب با مجموعه بسیج سازندگی در استان ومشاورین طرح وجود دارد شاهد اجرای طرح با سرعت مناسبی هستیم.
وی افزود: براساس گزارشات دریافتی ناظرین طرح، پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۶۱ درصدی در استان در حال ادامه است که نسبت به میانگین کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.
اکبریان همچنین توضیح داد: پیش بینی می‌کنیم تعداد قابل توجهی از این طرح درجریان سفر رئیس جمهور مردمی به استان به بهره برداری برسد و مابقی هم تاپایان سال واوایل سال آینده به سرانجام خواهد رسید.
درادامه این دیدار مسئولین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بخش آب از برنامه ریزی و هماهنگی‌های خوب شرکت آبفا در تسریع فعالیت‌ها در یک سال گذشته و به خصوص در زمان مدیریت جدید شرکت آبفا تقدیر وتشکر کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14802

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: