نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اسفندماه امسال برگزار می‌شود

نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اسفندماه امسال برگزار می‌شود

نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار دانش‌محوری، سرآمدی، توسعه پایدار اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هادی شایق، دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در دومین نشست شورای مدیران تعالی صنعت پتروشیمی که با حضور مدیران تعالی صنعت پتروشیمی و گروه ذی‌نفعان برگزار شد، گفت: نهمین دوره جایزه تعالی سازمانی با شعار دانش‌محوری، سرآمدی، توسعه پایدار و رویکرد توانمندسازی داخلی به میزبانی شرکت گروه باختر اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر استفاده از تجارب مشاوران در کمیته راهبری دبیرخانه نهمین دوره جایزه افزود: یکی از ویژگی‌های بارز فرآیند تعالی امسال، ارزیابی بر مبنای ویرایش ۲۰۲۰ الگوی EFQM با هدف رشد و تعالی شرکت‌های صنعت پتروشیمی است.

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تصریح کرد: یکی از ارزنده‌ترین اقدام‌های نهمین دوره جایزه تعالی حضور فعال ارزیابان داخل صنعت پتروشیمی در فرآیند ارزیابی با هدف دستیابی به موقعیت رقابتی در سطح ملی است.

در ادامه محسنی، دبیر گروه تات و مدیر تعالی شرکت فجر انرژی خلیج فارس درباره تهیه و تدوین ویژه‌نامه تخصصی جایزه تعالی صنعت پتروشیمی نکاتی را به مدیران تعالی ارائه و اظهار کرد: دبیرخانه جایزه در نظر دارد امسال برای نهمین دوره جایزه تعالی ویژه‌نامه‌ای کیفی و وزین تهیه و در روز همایش به ذی‌نفعان این فرآیند ارائه شود، بنابراین از هم‌اکنون در تلاشیم با اطلاع‌رسانی مناسب و اعلام همراهی شرکت‌ها این مهم با بالاترین کیفیت و محتوای قوی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: این ویژه‌نامه فرصتی را برای ارائه توانمندی‌های هریک از شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های بخش خصوصی برای برقراری ارتباط مؤثر میان شرکت‌های پتروشیمی برای به اشتراک‌گذاری تجارب و اطلاعات و برقراری ارتباط مؤثر با گروه ذی‌نفعان برای اطلاع از توانمندی آنها در تأمین منابع فراهم می‌کند.

مدیر تعالی شرکت فجر انرژی خلیج فارس افزود: دبیرخانه نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی توجه به فرآیند ساخت داخل و توانمندسازی شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان را که یکی از اهداف و سیاست‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جایزه است، در برنامه کاری خود قرار داد.

به گفته محسنی، به این منظور، تلاش خواهد شد ارتباطی مؤثر با این شرکت‌ها برقرار شود تا شاهد تمایل آنها به مشارکت در این فرآیند توانمندساز باشیم، البته مشارکت مدیران تعالی در معرفی این شرکت‌ها که به نوعی با آنها ارتباط کاری دارند مورد توجه این دبیرخانه است.

دومین نشست شورای مدیران تعالی صنعت پتروشیمی با هدف «ایجاد فضای رقابتی توأم با خلاقیت و نوآوری» در محل دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار شد.

در پایان این نشست پرسش‌هایی درباره ویرایش ۲۰۲۰ مدل، نحوه ارزیابی‌ها و دیگر موارد مرتبط مطرح و توضیحات لازم از سوی دبیر اجرایی جایزه و مشاوران دبیرخانه ارائه شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی  https://efqm.nipc.ir مراجعه کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9756

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: