بازگشت قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان‌ در معاملات امروز

بازگشت قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان‌ در معاملات امروز

 به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۸۳۸ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۹۴۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۰۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۳۸ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۷۶۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۶۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۵۲ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته نوسان اندکی داشته است، اما در جریان معاملات امروز این نرخ به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشت.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۳۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۴۸ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با افت ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۶۲۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان بوده است. در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش ۱۴ صدم درصدی، ۲۰۲۲ دلار است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16701

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: