قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۲۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۵میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم۳ میلیون و ۲۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار  و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۵ میلیون و۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۸۳دلار است.

در معاملات امروز (دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار  نیز به‌نرخ ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۴۴۵ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۱۳۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم  نیز با ثبات ۱۰ هزار و ۸۵۴ تومان است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=19488

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: