جلسات کارگروه ملی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد

جلسات کارگروه ملی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شادا، جلسه های کارگروه ملی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ساختمان مرکزی این وزارتخانه با حضور نهادهای متولی برگزار شد.

در این جلسه طرح‌های ملی حوزه اشتغال زایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز طرح های خود را ارائه دادند.

همچنین مقرر شد تا منابع تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با توجه به نتایج جلسه فوق در سطح ملی و در استان های مختلف توزیع شود و مسئولیت نظارت میدانی اجرای این دستورالعمل نیز بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت عالی با وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های اجرایی و ثبت نام در سامانه‌های مربوطه نسبت به اخذ تسهیلات با توجه به اولویت‌های دستگاههای اجرایی اقدام کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16317

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: