مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند

نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد:

مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات را بر اساس برنامه‌هایی که طراحی‌‌شده در حال انجام است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، در حاشیه دومین سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، میز ارتباطات مردمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.
«مهری طالبی‌دارستانی» نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این که خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آحاد مردم را در بر می‌گیرد، سعی شده ایراداتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان‌ها وجود داشت، رفع شود.
وی ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای که در دور اول سفر ریاست‌جمهوری کسب کردیم مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف داشته‌اند را احصاء کرده و در این دور با برنامه‌ریزی مشخص، وارد میز ارتباطات مردمی شده‌ایم.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تأکید کرد: معاونین، مدیران‌کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ستاد وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ارتباط گرفته و مشکلات را بر اساس ایراداتی که برطرف شده و برنامه‌هایی که طراحی شده است رفع کرده و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10127

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: