برق طرح نهضت ملی مسکن درخوزستان تامین شد

برق طرح نهضت ملی مسکن درخوزستان تامین شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای تامین برق مورد نیاز طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرهای استان در حال انجام است.
علی خدری در تشریح این اقدامات اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن کشور در خصوص پرداخت یک سوم هزینه‌های زیرساخت‌ها توسط وزارت مسکن و شهرسازی، پیگیری های لازم جهت اخذ ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.
خدری افزود: در سال ۱۴۰۱ در قالب اعتبارات عمرانی، ۲۴ واحد مسکونی شهرستان شوش به طور کامل با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال انجام شد و از سال ۱۴۰۲ تاکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل زیرساخت‌های برق در سایت مسکن ملی دزفول، بهبهان و اندیمشک نیز برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر شهرهای شوش و اندیمشک که طرح‌ها به طور کامل به اتمام رسیده، در شهرهای دزفول و بهبهان نیز این عملیات تکمیل شده و برق کارگاهی در سایت‌های مورد نظر جهت پیشرفت ساخت و سازهای شبکه تامین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برنامه اجرایی برای واحدهای طرح ملی مسکن این است که با آغاز کار عمرانی در هر واحد، شرکت برای اجرای زیرساخت‌های آن اقدام می‌کند.
وی اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده برای برق‌رسانی به طرح بزرگ مسکن ملی در سطح استان، اعتبارات جدید جذب شده و به زودی، کار تامین شبکه برق آنها آغاز خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16629

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: