پژوهش، نیروی محرک توسعه و رسیدن به خودکفایی است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان:

پژوهش، نیروی محرک توسعه و رسیدن به خودکفایی است

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: پژوهش، فناوری و نوآوری تلاشی نظامند برای گسترش مرزهای علم و دانش و ضامن تولید ثروت و اقتدار ملی است.

وی تصریح کرد: شرکت نفت وگاز اروندان برای تحقق اهداف پژوهشی توانسته با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های داخلی خودکفایی و شکوفایی نفت و گاز و با در نظر گرفتن کل اجزای زیست‌بوم فناوری و نوآوری با هدف تحقق شعارهای سالیان گذشته و همسو با سیاست‌های کلان کشور و صنعت نفت گام بردارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: این شرکت هم‌اکنون انجام پروژه‌های پژوهشی کاربردی، پایلوت‌های فناورانه، بومی‌سازی و ساخت داخل تجهیزات مرتبط با فعالیت‌های تخصصی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این زمینه با تعریف و راه‌اندازی «کارگروه‌های تولید بار اول و ساخت داخل» و «کارگروه افزایش تولید دانش‌بنیان» به بررسی و شناخت نیازهای راهبردی خود و رصد فناوری‌های متناسب در حوزه وظایف خویش پرداخته است.

عذاری اهوازی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و یاد و نام همه دانشمندان شهید این حوزه، از تلاش همه همکاران قدردانی کرد و سلامتی، سعادت و سربلندی یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16653

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: