یکصدوچهل‌و‌هشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد

یکصدوچهل‌و‌هشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه برگزار شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، یکصد‌وچهل‌و‌هشتمین جلسه هیئت امنای با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امناء برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فعال اعضای هیئت امناء،‌ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بندهای گزارش حسابرس، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست در خصوص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و نحوه به‌روزرسانی آن بود که مطابق با اسناد ارائه‌شده، مقرر گردید موضوع به‌طور مستمر در دبیرخانه هیئت امناء پیگیری و اتخاذ تصمیم شود.

همچنین وضعیت منابع و مصارف سازمان و نقدینگی مورد نیاز جهت ایفای تعهدات از موارد مهم و با اهمیتی است که می‌بایست ماهانه در ارکان سازمان فوق و هیئت امناء مورد بررسی قرار گیرد. عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه سازمان و بندهای مرتبط با بانک رفاه کارگران نیز از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه هیئت امناء بود.

در خاتمه این نشست، صورت‌های مالی سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل و فرآیند اجرایی، تکالیف مذکور جهت اجرا ابلاغ خواهند شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14808

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: