تیم فروش شرکت مارگارین موفق شده مشتریان خوبی را جذب کند/بازگشت مارگارین به بازار با اقبال مشتریان مواجه شد

مدیر عامل مارگارین خبر داد:

تیم فروش شرکت مارگارین موفق شده مشتریان خوبی را جذب کند/بازگشت مارگارین به بازار با اقبال مشتریان مواجه شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا ؛ خشایار قاجار مدیرعامل شرکت مارگارین در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران در گفتگو با بیدنا اعلام کرد: این رویداد فرصتی فوق‌العاده برای تعامل و تبادل نظر میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت است.

وی افزود: تجربه‌ها و نظرات بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که این نمایشگاه به عنوان یک رویداد ارزشمند برای تبادل ایده‌ها، تکنولوژی‌های جدید، و تجارت در صنعت شیرینی‌پزی و شکلات‌سازی در ایران موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات  نقش مهمی در افزایش صادرات غیر نفتی دارد تصریح کرد: بیش از هفتصد شرکت  با ماشین آلات بسیار پیشرفته و برندهای مختلف در این صنعت  فعالیت می کنند . بنابراین صنعت شیرین و شکلات برای شرکت مارگارین که یک شرکت بزرگ در خصوص تولید محصولات صنف و صنعت(B2B) است بازار بزرگی محسوب می شود.

قاجار استفاده از ظرفیت های کسب و کار در حوزه صنف و صنعت را دلیل اصلی  حضور در این نمایشگاه دانست و گفت: شرکت های شیرینی و شکلات محصولات مختلفی دارند که نیاز به روغن های تخصصی دارد.

وی افزود: استقبال بسیار خوبی از محصولات شرکت مارگارین صورت گرفته است و تیم فروش (B2B) شرکت مارگارین موفق شده مشتریان خوبی را جذب کند.

قاجار با بیان اینکه مارگارین رو به پیشرفت است افزود: مارگارین به زودی جایگاه اولی که قبلا در کسب و کار بی تو بی داشت را بازپس خواهد گرفت. این شرکت با برند آفتاب و برند جدید خروس بازگشته و مشتریان از این بازگشت خوشحال هستند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12024

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: