تاکید معاون وزیر صمت بر استقرار کامل واحدهای صنفی در شهرک صنعتی صنفی بوعلی همدان

تاکید معاون وزیر صمت بر استقرار کامل واحدهای صنفی در شهرک صنعتی صنفی بوعلی همدان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این دیدار با اشاره به ضرورت اقدامات موثر برای استقرار کامل واحدهای صنفی در شهرک صنعتی صنفی بوعلی، گفت: ایجاد این شهرک یک الگوی بسیار خوب از همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی است که باید در سراسر کشور گسترش یابد.

وی، با تاکید بر نقش اتاق اصناف در انتقال کامل واحدهای صنفی به این شهرک صنعتی، خاطر نشان کرد: باید برای واحدهای مستقر در این شهرک مشوق‌های اقتصادی مناسبی پیش بینی شود.

معاون وزیر صمت افزود: در توافقی که با اتاق اصناف پیش از این داشته ایم مقرر شد واحدهایی که در شهرک‌های صنفی مستقر شوند می‌توانند از حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برخوردار شوند.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان نیز در این دیدار، گفت: در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌های متولی موانع پیش رو را برداریم تا واحدهای صنفی هرچه زودتر بطور کامل در این شهرک مستقر شوند.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در اقناع سازی واحدهای صنفی برای انتقال به این شهرک، اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با دقت و پیگیری فراوان مشکلات واحدهای تولیدی را دنبال می‌کند که بسیار قابل تقدیر است.

مرحله نخست شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان ۲ در ۳۰ هکتار با ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی و دولتی با حضور وزیر صمت در مرداد ماه امسال افتتاح شد.

در این شهرک پیش‌بینی استقرار ۴۸۰ واحد صنفی از گروه‌های بنکداری، پوشاک و صنایع دستی انجام شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=18375

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: