در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛ دستور مدیرعامل وبشهر برای تدوین مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛ دستور مدیرعامل وبشهر برای تدوین مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا،  جلسه شورای مدیران شرکت وبشهر با موضوع تدوین مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه برگزار شد.

مرادی در این جلسه با بیان اینکه تدوین این مدل ارزیابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: با تدوین این مدل علاوه بر ارزیابی عملکرد شرکت های زیر مجموعه راهکارهای مناسبی برای رفع چالش ها و افزایش سوددهی شرکت ها ارائه خواهد شد.

وی مباحث مطرح شده در تدوین این مدل را بسیار جدی و فنی دانست و گفت: مسئولیت تدوین این مدل بر عهده معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر است و معاونت ها و مدیریت های مختلف شرکت وبشهر باید شاخص ها و پارامترهای خود را جهت به کارگیری در آن به این معاونت ارائه کنند.

مرادی افزود: بر اساس این مدل عملکرد شرکت های تابعه و مدیران عامل شرکت های تابعه در بازه مشخص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است نسخه پیشنهادی مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه در دو بخش مالی و عملیات و راهبرد و در ۱۲ پارامتر، اقلام سود و زیان، نقدینگی، فعالیت، اهرمی، سود آوری، اصل دوپانت، بازار، هم افزایی، تولید و بهره وری، صاردات، تحقیق و توسعه و بازاریابی و فروش در جلسه شورای مدیران ارائه  و توصیه ها و پیشنهادات تکمیلی برای تدوین نسخه نهایی از سوی مدیرعامل و اعضای شورای مدیران مطرح شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=21035

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: