افزایش همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان با سرمایه گذاری مشترک و رفع موانع بانکی

افزایش همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان با سرمایه گذاری مشترک و رفع موانع بانکی

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در ایران و عمان فرصت های سرمایه گذاری مشترک ایجاد شده است که می‌تواند تعاملات و همکاری‌های دو کشور را توسعه دهد.

«فیصل عبدالله» در همایش تجاری ایران و عمان با بیان اینکه این رویدادها می‌تواند فرصت توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری را فراهم کند، خاطرنشان کرد: در تلاش برای توسعه روابط تجاری دو کشور تعامل و همکاری بیشتری هستیم؛ زیرا روابط بسیار عمیقی وجود دارد و فرصت های سرمایه گذاری زیادی برای هر دو کشور فراهم است.

وی افزود: با تمرکز و توجه به حجم سرمایه گذاری می توان در راستای افزایش آن اقدام کرد و پروژه های مشترک بسیاری را آغاز کرد.

همچنین در این همایش «محمد عبدالحسین باقر» رئیس اتاق مشترک عمان و ایران با بیان اینکه برگزاری این همایش نشان دهنده رشد روابط اقتصادی بین دو کشور است، تاکید کرد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا همکاری‌های اقتصادی و مالی دو کشور نیز صعودی شود.

وی با بیان اینکه هدف از دیدارها میان هیات های تجاری دو کشور رشد و تعامل بخش اقتصادی است، اظهار داشت: در تلاش برای افزایش روابط اقتصادی خود را با ایران هستیم زیرا توسعه روابط باعث ایجاد منافع مشترک می‌شود.

رئیس اتاق مشترک عمان و ایران تصریح کرد: در تبادلات بازرگانی دو کشور سختی‌ها و چالش‌های زیادی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به حساب‌های بانکی است که با وجود رفع برخی از این موانع، باقی مشکلات نیز باید حل شود.

وی اظهار داشت: در بخش گردشگری سلامت و زیارت، شرکت‌های ناشناخته بسیاری در عمان وجود دارد که می توان آنها را به ایران معرفی کرد تا در این زمینه تبادل داشته باشیم.

به گفته وی، همچنین توافق شده پلتفرم الکترونیکی بین اتاق بازرگانی دو کشور ایجاد شود تا تعاملات با شرکت های ایرانی رشد پیدا کند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10863

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: