گام ۲۰ هزار واحدی بورس برای جبران نزول سهامداران

گام ۲۰ هزار واحدی بورس برای جبران نزول سهامداران

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از خبرگزاری مهر، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۰۲۶۱ واحدی توانست به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد برسد.

ارزش معاملات خرد عدد ۳,۸۴۲ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی و ماهانه، کاهش قابل توجهی نداشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲,۶۵۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۹۵ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۸۹۸ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۲۱۴ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند.

ارزش صف‌های خرید ۱۷۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۶۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۴۸۴ میلیارد تومان قرار دارد.

اما عرضه در انتهای بازار کمی افزایش یافت و تعداد نمادهای منفی نسبت به ابتدای معاملات بیشتر شد، در پایان معاملات امروز ۱۱۹ نماد منفی و ۴۹ نماد صف فروش بودند در حالی که در ابتدای معاملات امروز ۷۲ نماد منفی و ۵۱ نماد صف فروش بودند.

تعداد نمادهای مثبت امروز هم به ۴۳۷ نماد رسیده و ۷۵ نماد نیز صف خرید بودند، در ابتدای معاملات امروز ۴۸ نماد در وضعیت صف خرید قرار داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14427

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: