تقدیر وزیر اقتصاد از مدیرعامل و کارکنان بانک ملی ایران

تقدیر وزیر اقتصاد از مدیرعامل و کارکنان بانک ملی ایران

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر احسان خاندوزی در این جشنواره که معاونان وزیر اقتصاد و مدیران عامل و روسای سازمان های تابعه حضور داشتند، با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی فرآیندها در همه سازمان های تابعه از جمله در نظام بانکی کشورگفت: هوشمندسازی به این معنا است که مدیران بانکی باید بتوانند به سادگی و  بدون اتکا به افراد به اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم سازی در امور مختلف، در لحظه و بدون هیچ مانعی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: هوشمند سازی، روند بررسی پرونده متقاضیان تسهیلات را توسط مدیران بانکی بسیار کوتاه می کند و این مدیران به سادگی می توانند با استفاده از ابزارهای هوشمند، اطلاعات متقاضیان تسهیلات را در اختیار داشته باشند.

وزیر اقتصاد با تاکید بر ضرورت ایجاد سیستم انگیزشی در دستگاه ها، اظهار کرد: کشور با انبوهی از پروژه ها و برنامه های انجام نشده رو به رو است و مدیران تحول گرا، مدیرانی هستند که ذهنشان درگیر چگونگی بر طرف کردن موانع و به حرکت در آوردن  پروژه های بر زمین مانده است.

وی ادامه داد: یک سیستم انگیزشی موثر می تواند مدیران یک سازمان را به تکاپو واداشته و انرژی آن ها را در مسیر تحول آفرینی آزاد کند.

دکتر خاندوزی بیان کرد: مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه باید در بخش افکار عمومی دارای استراتژی باشند. در عصری که هر فرد رسانه ای می تواند به سادگی یک موج خبری راه اندازی کند، نداشتن استراتژی در این بخش موجب می شود تا دستاوردهای  سازمان ها، تحت الشعاع قرار گیرد.

در پایان این جشنواره مراسم برگزیدگان جشنواره شهید رجایی برگزار شد که در بخش نظام بانکی، بانک ملی ایران به عنوان «بانک برتر بر اساس بیشترین رشد امتیاز  نسبت به سال گذشته» معرفی شد.

خاندوزی با اهدای لوح تقدیر به ابوالفضل نجارزاده به مناسبت  کسب  این عنوان از وی و کارکنان این بانک تقدیر کرد .

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15955

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: