عضو هیات مدیره وبشهر خبرداد: استراتژی هم افزایی شرکت های زیر مجموعه وبشهر درحال تدوین است

سند استراتژی نهایی با تعامل و همفکری شرکت های زیرمجموعه تدوین خواهد شد.

عضو هیات مدیره وبشهر خبرداد: استراتژی هم افزایی شرکت های زیر مجموعه وبشهر درحال تدوین است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی مهدی وکیل پور عضو هیات مدیره و معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگویی با اشاره به تحولات مثبت در بخش اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: با اطلاع رسانی اخبار درست و دقیق می توانیم پیام های خوبی به سهامدار و ذینفعان مخابره کنیم. تولید خبر و گزارش از پیشرفت های شرکت توسعه صنایع بهشهر باعث انگیزه و امید آفرینی می شود و در این زمینه تحولات بسیار مثبتی در شرکت توسعه صنایع بهشهر رخ داده است.

 

وی به اقدامات انجام شده در بخش برنامه ریزی شرکت اشاره کرد و گفت:  رویکرد مجموعه بهشهر بر این است تا جهت تحقق برنامه های عملیاتی، بروزرسانی و تدوین استراتژی گروه توسعه صنایع بهشهر در قبال شرکت های تابعه انجام شود.

تدوین استراتژی شرکت با کمک نخبگان

وکیل پور افزود: کارگروهی از مجموعه افراد متخصص و باتجربه در حوزه بنگاهداری،  مواد غذایی و شوینده تشکیل  شده و جلسات منسجمی در این حوزه برای تدوین و بازنگری سند استراتژی شرکت برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه برنامه استراتژی برای سال آینده بروز رسانی و ارائه خواهد شد افزود: با رصد دقیقی که انجام شده علاوه بر اینکه تحلیلی از محیط فعالیتی شرکت خواهیم داشت شیوه های آمادگی لازم برای مواجه با محیط های متغیر ارائه خواهد شد.

 

بودجه های عملیاتی به طور کامل محقق می شود

وکیل پور در مورد میزان تحقق بودجه عملیاتی شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: شرکت ها تمام تلاش و همت خود را برای تحقق اهداف عملیاتی داشتند و با توجه به محدودیت ها و کمبود هایی که وجود دارد کارنامه رضایت بخشی داشته اند. توان و فرصت هایی که در مجموعه گروه است این نوید را می دهد که در شش ماهه پایانی امسال بتوانیم اهداف عملیاتی را به طور کامل محقق و نتایج خوبی را رقم بزنیم .

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت وبشهر با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت تولید نکته اصلی مورد تاکید مدیرعامل و هیات مدیره است تصریح کرد: برنامه های مدون برای تحقق بودجه عملیاتی از شرکت های زیر مجموعه درخواست شده و همت همه شرکت های گروه در جهت تحقق ظرفیت های اعلامی است.

هم افزایی بین شرکت های گروه برطرف کننده موانع و مشکلات

وی در ادامه به موضوع هم افزایی بین شرکت های زیر مجموعه پرداخت و گفت: مطالعه در حوزه هم افزایی به صورت جدی در حال انجام است. که با اجرایی شدن استراتژی هم افزایی گروه از مشکلات و موانع عبور خواهیم کرد.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت وبشهر با بیان اینکه بحث هم افزایی برای گروه بهشهر مسئله مهمی است ادامه داد: تاکید جدی وجود دارد تا مشخص شود مجموعه شرکت های بهشهر در کجا و چه زمینه ای هم پوشانی دارند؟ در بحث خرید و تامین مواد اولیه، در بحث تولیدات و حتی فراتر در بحث ضایعات هم پوشانی ها کجاست؟ سپس با کشف  همپوشانی ها به دنبال خلق ارزش در بحث زنجیره هم افزایی هستیم. که این برای گروه ضروری و لازم است و اسناد بالادستی هم بر هم افزایی تاکید می کند.

وکیل پور با بیان اینکه استراتژی هم افزایی با همفکری و تعامل شرکت های گروه تدوین می شود ادامه داد: مشارکت و تعامل با شرکت های زیر مجموعه باعث می شود تا استراتژی تدوین شده از ضمانت اجرایی قدرتمندی برخوردار باشد.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت بهشهر تصریح کرد: استراتژی هم افزایی بعد از تصویب در هیات مدیره توسط مدیرعامل، ابلاغ خواهد شد و میزان تحقق این استراتژی به صورت ماهانه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دانش بنیان اولویت اول شرکت

وی تمرکز بر مقوله دانش بنیان را اولویت اول شرکت توسعه صنایع بهشهر دانست و گفت: توجه به تکنولوژی و استفاده از علوم روز و حرکت به سمت مجموعه های دانش بنیان باعث کاهش هزینه تولید و از سوی دیگر تولید کالای با کیفیت تر می شود.

وی با اعلام اینکه تفاهمی بین معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری و شرکت وبشهر حاصل شده ادامه داد: تمرکز جدی بر موضوع دانش بنیان داریم زیرا که بسیاری از شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر ظرفیت و بستر تبدیل شدن به یک شرکت دانش بنیان را دارند.

منبع

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11641

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: