در هفته تعاون امسال ۳۷۳ طرح جدید تعاونی به بهره برداری رسید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

در هفته تعاون امسال ۳۷۳ طرح جدید تعاونی به بهره برداری رسید

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در نخستین همایش اقتصاد تعاونی ایران که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در هفته تعاون امسال ۳۷۳ طرح جدید تعاونی به بهره برداری رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ۹۱ درصد از منابع سرمایه گذاری طرح های افتتاحی هفته تعاون ۱۴۰۲ از محل سرمایه های خرد مردمی بود که بیانگر گرایش مردم به مشارکت اقتصادی در تعاونی هاست.

وی، رونمایی از طرح ۴۴ همت مشارکت مردمی در بخش تعاون را نشان دهنده ضمانت اجرایی تحقق شعار حکمرانی تعاون و حکمرانی مردم دانست.

مرتضوی تاکید کرد: بر اساس اصلاحیه سند توسعه تعاون، جایگاه تعاونی را در کشور ارتقا خواهیم داد.

وی رویکرد اصلی دولت سیزدهم را تقویت و توسعه تعاونی ها در اقتصاد کشور و استفاده از ظرفیت های مردمی عنوان کرد و افزود: امروز نیز رئیس جمهور دعوت تعاونگران را قبول و در این همایش حضور پیدا کردند ضمن اینکه در این همایش نمایندگان کشورهای مختلف و نمایندگان مجلس حضور دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سهم تعاون در اقتصاد کشور گفت: ۱۰۱ هزار تعاونی فعال در کشور فعال هستند. وی ادامه داد: در هفته تعاون سال ۱۴۰۲ که مقارن با هفته دولت بود با شعار «حکمرانی تعاون و حکمرانی مردمی» آغاز و با اجرای برنامه های مختلفی در راستای سیاست های توسعه تعاون در سراسر کشور برگزار شد.

مرتضوی اضافه کرد: جلسات مختلفی با نخبگان و تعاونگران برگزار شد که منجر به بیان دیدگاه‌ها شد. همچنین اساتید مختلف از دانشگاه های برتر کشور دعوت شدند و نطرات مختلف درباره ایجاد رشته‌های مختلف تعاونی را پیشنهاد دادند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12022

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: