رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران: روابط عمومی‌ها چشم بینای مدیریت شهری هستند

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران: روابط عمومی‌ها چشم بینای مدیریت شهری هستند

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در ادامه برگزاری جلسه صبح امروز نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداری‌های کشور (نما) در ساختمان بلدیه تهران، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، با تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی‌ها، گفت: «ما محافظان امید در جامعه هستیم و باید با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی از شعله‌های امید مردم محافظت کنیم.»

وی افزود: «در شهرها، دیگر صرفاً در خیابان‌ها زندگی نمی‌کنیم، بلکه در پلتفرم‌ها و میان کمپین‌ها حضور داریم. دشمنان نیز به‌طور مستمر در حال عملیات روانی برای کاهش امید عمومی هستند.»

محمدخانی همچنین از برگزاری نمایشگاه تهران ۱۴۰۴ با تمرکز بر «ایده‌های تعاملی و فناوری دیجیتال» خبر داد و گفت: «این نمایشگاه با رویکردی نو و مشارکت‌محور طراحی شده و تصویری از آینده دوست‌داشتنی تهران را به نمایش می‌گذارد.»

وی همچنین از موفقیت پویش “تهران دوست‌داشتنی” در بهبود ذهنیت عمومی نسبت به پایتخت خبر داد و ساخت سریال «یزدان» را گامی نو در روایت فعالیت‌های مدیریت شهری دانست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=30719

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: