رویکرد دولت سیزدهم توسعه صادرات است/ حضور هیات‌های تجاری خارجی در ایران

معاون اتاق تعاون:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه صادرات است/ حضور هیات‌های تجاری خارجی در ایران

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توسعه صادرات به کشورهای مختلف جهان است، گفت: حضور هیات‌های تجاری خارجی در ایران و بازدید از نمایشگاه‌ها و مشاهده کیفیت کالاهای صنعتی- تولیدی منجر به توسعه صادرات می‌شود.

«علی مطیع جهانی» روز دوشنبه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه آسانسور اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم توسعه صادرات به کشورهای مختلف جهان است، در همین رابطه مشوق‌ها و سیاست‌های صادراتی ارائه شده که برگزاری نمایشگاه‌ها با معرفی تولیدات با حضور هیات های تجاری به نفع صادرات است.

وی افزود: کالاهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را دارد که با رفع موانع و تسهیل صادراتی از صنعتگران حمایت می‌کنیم.

معاون اتاق تعاون با اشاره به حضور هیات‌های تجاری در نمایشگاه آسانسور، گفت: هیات‌های تجاری از کشورهای پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان و عمان از آخرین دستاوردها ی صنعت آسانسور و پله برقی بازدید کردند.

مطیع جهانی بیان داشت: در بخش دیگر این نمایشگاه نمایندگان کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی وارد گفتمان با تولیدکنندگان و صنعتگران برای توسعه صادرات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نشستی با حضور هیات‌های تجاری خارجی از کشورهای پاکستان، عراق و ترکیه در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد که در آن ظرفیت‌های صادراتی و نیاز بازارهای خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اتاق تعاون اعلام کرد: اتاق تعاون در کنار تعاونگران نسبت به صادرات کالاها همچنین قطعات، تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه و منطقه آمادگی کامل دارد.

نمایشگاه آسانسور که از ٢٣ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی بود امروز به کار خود پایان می‌دهد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11347

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: