زائران ۵ ساعت پیش از زمان پرواز در فرودگاه نجف حاضر باشند

زائران ۵ ساعت پیش از زمان پرواز در فرودگاه نجف حاضر باشند

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسام قربانعلی با اشاره به پایان پروازهای رفت زائران اربعین حسینی از برخی فرودگاه‌های پروازی ایران‌ایر در عملیات اعزام زائران، اظهار داشت: پروازهای فرودگاه‌های خرم‌آباد، رشت‌، سمنان‌، شاهرود و اصفهان پایان یافته و پروازهای فرودگاه‌های زنجان و شیراز به نجف همچنان ادامه دارد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از زائران حسینی درخواست کرد در زمان بازگشت به کشور، ۵ ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه نجف حضور داشته باشند.

وی به امکانات محدود فرودگاه نجف اشاره کرد و گفت: با توجه به تعداد مسافر و پروازهای بازگشتی در روزهای پس از اربعین در این فرودگاه، امکان چک و بررسی الکترونیکی بلیت در این فرودگاه وجود ندارد لذا زائران  بلیت کاغذی خود را همراه داشته باشند و در صورتی که بلیت کاغذی موجود نیست، تصویر بلیت را در تلفن همراه خود ذخیره کنند.

‌قربانعلی گفت: به جهت تراکم پروازهای بازگشت در روزهای بعد از اربعین و محدودیت‌های عملیاتی موجود در فرودگاه نجف، امکان دارد تعدادی از پروازها با تاخیر انجام شود‌ که نیازمند همکاری مسافران در این مقطع زمانی هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11818

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: