پرونده واحدهای مسکونی مهر پرند در مهرماه بسته خواهد شد

پرونده واحدهای مسکونی مهر پرند در مهرماه بسته خواهد شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، با اشاره به عزم دولت برای تحقق واگذاری مسکن مهر به متقاضیان آن، گفت: با روحیه انقلابی و جهادی طی هفت ماه گذشته تلاش فراوانی شد و امروز ۶ مهرماه در شهر جدید پردیس ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیانی که بیش‌از ۱۰ سال در انتظار بودند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: تا پایان پاییز سال جاری ۷ هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز تحویل متقاضیان خواهد شد و همچنین تا پایان سال ۱۲ هزار و تا پایان دولت سیزدهم با تأمین منابع مالی شهرهای جدید پروژه واحدهای مسکونی به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: از ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر ۶۰ هزار واحد مربوط به شهرهای جدید بود که ۳۰ هزار واحد مسکن مهر نیز تاکنون تحویل متقاضیان شده که باقی مراحل پروژه در حال اجرا است و جشن پایانی واحدهای مسکونی در شهر جدید پردیس در سال آینده گرفته خواهد شد.

جعفری در خصوص باقی‌مانده واحدهای مسکونی در شهر جدید پرند، گفت: همزمان با مراسم افتتاح متروی پرند، ۴ هزار واحد مسکونی نیز با حضور رئیس جمهور در مهرماه سال‌جاری به افتتاح خواهد رسید و پرونده واحدهای مسکونی در شهر جدید پرند در مهرماه ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

جعفری در خصوص وجود برخی مشکلات در ساخت‌های واحدهای مسکن مهر به دست تعاونی‌ها، گفت: ساخت برخی از واحدهای مسکن مهر به دست تعاونی‌ها بود که به دلیل مشکلات حقوقی وجود داشت که به دستور وزیر راه و شهرسازی جلساتی با تعاونی‌ها طی کردیم و در صدد حل این معضلات هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12959

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: