شناسایی، اولویت‌بندی و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت چالش‌های منابع انسانی صنعت نفت در کارگروه مشورتی وزیر نفت

شناسایی، اولویت‌بندی و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت چالش‌های منابع انسانی صنعت نفت در کارگروه مشورتی وزیر نفت

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار شانا، کسری نوری سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت اعلام کرد: کارگروه مشورتی وزیر نفت با هدف شناسایی و اولویت‌بندی دقیق و فوری مسائل، مشکل‌ها و چالش‌های اصلی حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی وزارت نفت به‌منظور رفع این چالش‌ها با راهکارهای کوتاه‌مدت و همراهی مدیران و متخصصان و همفکری با همکاران شاغل در مناطق عملیاتی تشکیل شده است.

وی افزود: بازه زمانی تشکیل این کارگروه و مأموریت آن کوتاه‌مدت است و شرکت‌کنندگان در تصمیم‌سازی‌های کارگروه، محدود به اعضای اصلی آن نخواهند بود و براساس نوع موضوع و ارتباط سازمانی واحدهای مرتبط، از متخصصان حقیقی، مدیران و کارشناسان دعوت به همکاری و مشارکت خواهد شد.

سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت ادامه داد: برقراری ارتباط مؤثر وزیر نفت با نمایندگان کارکنان و بازنشستگان از طریق سازوکار کارگروه انجام می‌شود و شنیدن صدای مستقیم کارکنان بدون سانسور از این طریق میسر خواهد بود.

مشاور وزیر نفت ادامه داد: با تثبیت شرایط سرمایه انسانی صنعت نفت مأموریت این کارگروه پایان می‌یابد و محوریت ادامه اقدام‌ها با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و با راهبری وزیر نفت خواهد بود.

نوری تأکید کرد: دبیرخانه کارگروه ضمن ارج‌نهادن به کرامت و شأن همه عزیزان شاغل در صنعت نفت، با گوش جان آماده شنیدن دیدگاه‌ها و پیشنهادها در حوزه‌های ذی‌ربط، به‌منظور غنی‌ترشدن مسائل است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=24229

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: