مصرف دیروزِ گاز خانگی ۶۴۴ میلیون متر ‌‌مکعب/ مردم به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» بپیوندند

مصرف دیروزِ گاز خانگی ۶۴۴ میلیون متر ‌‌مکعب/ مردم به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» بپیوندند

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به مصرف ۷۷ درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی، مصرف دیروز این بخش را ۶۴۴ میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم نسبت به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» متعهد باشند.

مسلم رحمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت مصرف گاز کشور عنوان کرد:‌ روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی‌ کشور ۶۴۴ میلیون متر مکعب در روز بود‌ که یک میلیون متر مکعب از روز شنبه بیشتر شده است.

* رشد ۱۴ درصدی مصرف گاز خانگی نسبت به ابتدای دی‌ماه

وی گفت: البته تولید گاز کشور ۸۴۶ میلیون متر مکعب است که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود اما ۷۷ درصد آن در بخش خانگی مصرف می‌شود، میزان مصرف گاز خانگی نسبت به ابتدای دی‌‌ ۱۴ درصد افزایش یافته است.

رحمانی اظهار داشت: امیدواریم مردم طی همکاری با خادمان خودشان در شرکت ملی گاز و تنظیم دمای خانه بر روی ۱۸ درجه، به تامین گاز هموطنان خود در انتهای شبکه گازرسانی کشور کمک کنند.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: ازاز مردم عزیز خواهشمندیم نسبت به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» متعهد باشند، مردم می‌توانند با پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن بخاری‌های اضافی و گرم کردن تنها یک اتاق، ‌به تامین پایدار گاز همه نقاط کشور کمک کنند.

* ۳ استان پرمصرف کشور در بخش گاز

وی اظهار داشت: مصرف روز گذشته استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به عنوان سه استان پرمصرف کشور به ترتیب ۱۲۷، ۶۰ و ۴۶ میلیون متر مکعب بوده است که با توجه به شدیدتر شدن برودت هوا در روز گذشته، ثابت شدن و کاهش یافتن مصرف نسبت به روزهای گذشته حاکی از همراهی مردم است که البته برای موفقیت در انجام خدمت گازرسانی به همراهی و لطف بیشتری از سوی مردم نیازمندیم.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10164

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: