صرفه‌جویی ۲۰ میلیون مترمکعبی تهرانی‌ها در مصرف آب طی نیمه نخست سال

صرفه‌جویی ۲۰ میلیون مترمکعبی تهرانی‌ها در مصرف آب طی نیمه نخست سال

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) در این اطلاعیه آمده است: مردم شریف استان تهران در نیمه نخست امسال ۲۰ میلیون مترمکعب آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر مصرف کرده‌اند که این مقدار معادل صرفه‌جویی شش لیتر در روز به ازای هر فرد در این استان است.
این اطلاعیه می‌افزاید: استان تهران که پنجمین استان خشک کشور در سال ۱۴۰۲ است تابستان را بدون هیچ قطع آب برنامه‌ریزی شده و با سربلندی سپری کرد و این امر جز با مشارکت مسئولانه و مدیریت مصرف آب مردم شریف این استان ممکن نبود.
این اطلاعیه تاکید کرد: در صورت تداوم این امر و مشارکت بیشتر شهروندان تهرانی علاوه بر جبران کمبود انباشته منابع آبی، استان تهران به عنوان استانی با شهروندان مسئولیت‌پذیر و نمونه در مدیریت مصرف آب شناخته خواهد شد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تشکر از مشارکت مسئولانه مردم فهیم این استان و قدردانی از اعتمادشان به خادمین خود در این شرکت، از تمامی شهروندان محترم استان تهران درخواست کرد تا با تداوم این مشارکت و مدیریت مصرف آب حتی در ترسالی‌ها و فصول سرد سال، این شرکت را در مدیریت بهتر و بیش از پیش عرضه و تقاضای آب شرب استان یاری کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12907

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: