عذرخواهی از مردم به دلیل کمبود مرغ و افزایش قیمت/ قیمت‌های جدید مرغ و تخم‌مرغ

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی عنوان کرد:

عذرخواهی از مردم به دلیل کمبود مرغ و افزایش قیمت/ قیمت‌های جدید مرغ و تخم‌مرغ

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی ضمن اعلام قیمت‌های جدید مرغ و تخم‌مرغ از مردم به دلیل کاهش عرضه مرغ و افزایش قیمت این محصول پروتئینی در هفته‌های گذشته عذرخواهی کرد.

مسعود امراللهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد با بیان اینکه پیش‌تر ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ را کیلویی ۶۳ هزار تومان تعیین کرده بود، گفت: اکنون بالا رفتن قیمت نهاده‌ها و افزایش هزینه‌های تولید موجب شده برای آنکه تولیدکنندگان ضرر نکنند قیمت جدید تصویب شود.

وی ادامه داد: بر این اساس قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان کیلویی ۷۳ هزار تومان با ‌شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در طول یک سال تعیین شد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل کاهش عرضه مرغ و افزایش قیمت در دو هفته گذشته افزود: از روز گذشته با همکاری تولیدکنندگان و مسئولان افزایش شیب تولید شروع شده و در یکی دو هفته‌ آینده قیمت مرغ به ثبات می‌رسد.

وی همچنین در خصوص قیمت تخم‌مرغ نیز گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده ۵۶ هزار تومان تعیین شده است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10846

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: