فراخوان همه فعالان اقتصادی برای دریافت شناسه یکتا از شهریور

فراخوان همه فعالان اقتصادی برای دریافت شناسه یکتا از شهریور

مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار اعلام کرد: زمینه فنی برای صدور شناسه یکتا برای همه فعالان اقتصادی و کنار گذاشتن مجوزهای کاغذی آماده شده است و از شهریور ماه آتی فراخوان عمومی برای دریافت شناسه یکتا و رسمی شدن همه فعالان اقتصادی آغاز خواهد شد.

به گزارش وزارت اقتصاد، مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار در اطلاعیه‌ای از آماده شدن زمینه فنی برای صدور شناسه یکتا برای همه فعالان اقتصادی و کنار گذاشتن مجوزهای کاغذی خبر داد و اعلام کرد: در اجرای ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی زمینه فنی برای صدور شناسه یکتا برای همه فعالان اقتصادی و کنار گذاشتن مجوزهای کاغذی آماده شده و از شهریور ماه آتی فراخوان عمومی برای دریافت شناسه یکتا و رسمی شدن همه فعالان اقتصادی آغاز خواهد شد.

این اطلاعیه‌ افزود: در ۱۵ مردادماه سند فنی برای همه مراجع صدور مجوز ارسال شده است و انتظار می‌رود حداکثر تا ۲۷ مردادماه کار پیاده‌سازی آن به پایان برسد. رسمی کردن همه فعالان اقتصادی بخشی از کلان پروژه اقتصادی دولت بنام «حکمرانی بر تراکنش‌های ریالی» است که با اجرای آن، فعالیت‌های زیرزمینی و قاچاق عملاً حذف و بسیار دشوار خواهد شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11593

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: