بازدید معاون وزیر صمت به همراه رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس‌آباد

بازدید معاون وزیر صمت به همراه رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «فرشاد مقیمی» روز چهارشنبه به همراه «عزت‌الله اکبری تالارپشتی» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و «سعید صادقی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از بخش‌های مختلف و خطوط تولید واحد تولیدی عالی نشان پارسیان، تولیدکننده نوشت افزار و لوازم التحریر با برند تجاری Panter در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید به عمل آورد.

همچنین این مدیران، از واحد تولیدی روان ترانس آپادانا، تولیدکننده انواع تسمه در شهرک صنعتی شمس آباد نیز بازدید به‌عمل آورده و ضمن بررسی مشکلات این واحد تولیدی، راهکارها و دستورات لازم برای رفع موانع موجود را ارائه دادند.

شرکت ونوس شیشه، مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد که در زمینه طراحی و تولید پیشرفته ترین شیشه‌های ساختمانی و خودروئی فعالیت دارد نیز در این برنامه مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدیدها ضمن آشنایی با مهمترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحدهای تولیدی، مهمترین مسایل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع موجود، راهکارها و دستورات لازم صادر شد.

معاون وزیر صمت و هیات همراه همچنین در جمع کارگران، کارمندان، مدیران و دست اندرکاران خطوط تولید این واحدهای تولیدی حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های آن‌ها برای آنها در مسیر توسعه تولید و اشتغال آفرینی آرزوی موفقیت کرد.

مقیمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان در مسیر تولید کشور، تصریح کرد: تولیدکنندگان به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «مجاهدان جنگ اقتصادی و جبهه تولید» هستند و حل و فصل مسائل و مشکلات آن‌ها برای ارتقای هرچه بیشتر تولید و اشتغال‌زایی تکلیف و وظیفه‌مان در این شرایط است.

همچنین تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز ضمن خداقوت به تلاشگران عرصه تولید، فعالیت تولیدی با وجود شرایط سخت تحریمی را باعث افتخار دانست و آمادگی مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان را یادآور شد.

در این بازدیدها مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی و حضور و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران را ارائه داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16845

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: