مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود: پیش بینی سود ۲۰۰ میلیاردتومانی برای سال آینده/ راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بعد از ۱۲سال

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود: پیش بینی سود ۲۰۰ میلیاردتومانی برای سال آینده/ راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بعد از ۱۲سال

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا ؛ اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود در مورد عملکرد ده ماهه این شرکت گفت: در ده ماهه امسال ۱۵۰ میلیارد تومان سود خالص داشته ایم که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بودجه زرین ذرت شاهرود گفت: در بودجه سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان سود خالص مصوب شده بود که این عدد با تعدیل صورت گرفته به ۱۴۴ میلیارد تومان رسید اما شرکت زرین ذرت در عملکرد ده ماهه حتی بیشتر از بودجه تعدیل شده رشد داشته است.

اختری با مقایسه عملکرد ده ماهه این شرکت در بخش تولید و فروش گفت: میزان تولید شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۸ درصد افزایش داشته و میزان فروش در همین بازه زمانی ۱۳ درصد بیشتر شده است و از نظر ریالی نیز ۵۵ درصد افزایش درآمدی داشته ایم.

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود با اشاره به خریداری ۳٫۲ هکتار زمین برای اجرای طرح های توسعه ای گفت: بعد از دیوارکشی  زمین خریداری شده انبارهای مسقف نگهداری محصولات در زمین های جدید راه اندازی و طرح های توسعه ای شرکت اجراء خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه استراتژیک ۵ ساله شرکت در حال آماده سازی است افزود: بعد از گذشت ۱۲ سال واحد تحقیق و توسعه مجددا در شرکت زرین ذرت در حال راه اندازی است. این واحد لازمه اجرای طرح های توسعه ای شرکت است.

اختری تصریح کرد: اولین طرح توسعه ای شرکت زرین ذرت، احداث سیلو ذرت است که طرح آن آماده شده و به مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر برای تایید نهایی ارسال شده است.پیش بینی می کنیم اولین سیلو قبل از اتمام سال ۱۴۰۲ احداث شود.

مدیرعامل شرکت زرین ذرت در مورد بودجه سال آتی این شرکت نیز گفت: جلسات تدوین بودجه امسال برگزار شد و برای سال مالی آینده دستیابی به ۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص پیش بینی شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16945

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: