نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور برگزار شد

نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور برگزار شد

نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست که روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، «محمدصادق کریمی»، رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور، از تأکید رئیس‌جمهور بر برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای عالی انرژی کشور خبر داد و گفت: بر اساس این تأکیدها، مقرر شده است که کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور، راهکارهایی را در قالب چند بسته عملیاتی برای رفع ناترازی حامل‌های انرژی در کشور تهیه کند تا پس از تصویب شورای عالی انرژی کشور، به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.
در ادامه نشست، گزارش «راهکارهای ارتقای بهره‌وری انرژی» از سوی نماینده امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور در محورهای وضعیت عملکرد بهره‌وری انرژی؛ راهبردهای اصلی بهره‌وری و موانع پیاده‌سازی آن؛ آسیب‌شناسی ساختار بهره‌وری انرژی و تصمیم‌های پیشنهادی، ارائه شد.
سپس اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره گزارش «راهکارهای ارتقای بهره‌وری انرژی» پرداختند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13835

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: