به گزارش اقتصاد کشور به نقل از گروه رسانه ای”برای ایران” مجتبی حبیب الهی، دبیر ستاد برگزاری دومین دوره نمایشگاه شهریران عنوان کرد: “نمایشگاه شهریران پل ارتباطی بین تمام فعالان حوزه مدیریت شهری است و فرصتی را فراهم میکند تا آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی در این حوزه به نمایش گذاشته شود و تبادل تجربیات و ایدههای نوآورانه بین فعالان این حوزه صورت گیرد.”
حبیب الهی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه دو هدف جدی را دنبال می کند:
۱، حضور شهرداری ها و معرفی عملکردها و دستاوردهای آن ها
۲. حضور شرکت های خدمات دهنده زیست بوم شهری جهت معرفی محصولات و خدمات خود به شهرداری های سراسر کشور.
حبیب الهی بیان داشت: نمایشگاه شهریران، بزرگترین رویداد تخصصی مدیریت شهری در ایران است که در دومین دوره خود با حضور ۲۰ شهرداری کلان شهر و ۱۰۰ شرکت برتر حوزه مدیریت شهری به مدت ۴ روز از تاریخ ۱ الی ۴ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه شهریران تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای ایجاد شبکههای ارتباطی گسترده بین شهرداری های سراسر کشور و شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل، فنی و عمرانی و خدمات شهری است تا بتوانند در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری کنند.
دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه شهریران بیان داشت:در این دوره از نمایشگاه، با توجه به اهمیت روزافزون هوشمندسازی شهرها، بخش ویژهای به موضوع شهرهای هوشمند اختصاص یافته بود. در این بخش، آخرین فناوریها و راهکارهای هوشمندسازی در حوزههای مختلفی مانند حملونقل، انرژی، محیط زیست، خدمات شهری و مدیریت پسماند به نمایش گذاشته می شود.