برندگان جشن حافظ ۱۴۰۰ مشخص شد

دبیرخانه جشن حافظ نوشت:

برندگان جشن حافظ ۱۴۰۰ مشخص شد

برندگان جشن حافظ ۱۴۰۰ طی یک مراسم حضوری مشخص شدند که در آن شاهد پیشتازی «قهرمان» در بخش فیلم‌ها و «زخم کاری» در قسمت سریال‌ها بودیم. جشن حافظ در حال حاضر تنها جشن سینمایی خصوصی در ایران به شمار می‌رود.

برندگان جشن حافظ ۱۴۰۰ طی یک مراسم حضوری مشخص شدند که در آن شاهد پیشتازی «قهرمان» در بخش فیلم‌ها و «زخم کاری» در قسمت سریال‌ها بودیم. جشن حافظ در حال حاضر تنها جشن سینمایی خصوصی در ایران به شمار می‌رود. این مراسم سالانه از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرد و در هر دوره‌ی آن کلیه‌ی فیلم‌های سینمایی ایرانی نمایش داده‌ شده در سینماهای کشور، شبکه‌ی نمایش خانگی و مجموعه‌های تلویزیونی و ویدیویی صداوسیما از ابتدای فروردین تا انتهای اسفند هر سال ارزیابی می‌شوند. البته طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا برگزاری این جشن کمی با تأخیر مواجه شد و امسال برندگان از میان آثار نمایش داده شده از نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تا نیمه آبان ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=8715

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: