فیلم‌های پیمان معادی؛ مشهورترین بازیگر ایران

سرویس فرهنگی اقتصاد کشور نوشت:

فیلم‌های پیمان معادی؛ مشهورترین بازیگر ایران

در این مطلب فهرستی از بهترین فیلم‌های پیمان معادی را، هم در مقام بازیگر و هم در مقام نویسنده، برای شما آماده کرده‌ایم. «درباره‌ی الی» اولین فیلم اصغر فرهادی بود که در جشنواره‌ی بین‌المللی درخشید. اما نگاه‌ها در زمینه‌ی بازیگری بیشتر معطوف

در این مطلب فهرستی از بهترین فیلم‌های پیمان معادی را، هم در مقام بازیگر و هم در مقام نویسنده، برای شما آماده کرده‌ایم. «درباره‌ی الی» اولین فیلم اصغر فرهادی بود که در جشنواره‌ی بین‌المللی درخشید. اما نگاه‌ها در زمینه‌ی بازیگری بیشتر معطوف گلشیفته فراهانی و ترانه علیدوستی بود. بعد از «جدایی نادر از سیمین» که اولین اسکار را برای سینمای ایران به ارمغان آورد حالا چشم‌ها یک بازیگر با استعداد دیگر در سینمای ایران را کشف کرد: پیمان معادی.

البته معادی خیلی قبل‌تر از آن که بازیگر شود به عنوان فیلمنامه‌نویس در سینمای ایران مطرح بود. تولد این بازیگر و فیلمنامه‌نویس بهانه‌ای است تا نگاهی بیندازیم به بهترین فیلم‌های پیمان معادی تا امروز.

این نکته را هم باید در نظر گرفت که هر چند حضور معادی در سریال «وست ورلد» شبکه‌ی H.B.O یا مینی‌سریال تحسین‌شده‌ی «آن شب» از همین شبکه او را در کنار ستاره‌های بزرگ قرار داد، یا بازی‌اش در فیلم هالیوودی «آخرین شوالیه‌ها» یا «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» مایکل بی اکشن‌ساز مشهور او را به عنوان یک ستاره‌ی بین‌المللی بیشتر مطرح کرد، اما در هیچ‌کدام از این آثار پیمان معادی نتوانست بازی درخشانش را به رخ بکشد.

آنچه در ادامه می‌آید آن دسته از فیلم‌های پیمان معادی است که او در آن‌ها توانسته از هوش و استعداد خودش جوری استفاده کند که تمایزش با دیگر بازیگران و فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران آشکار شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=8719

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: