مشارکت چندین ایرلاین در انتقال زائران جا مانده از پروازهای اربعین

مشارکت چندین ایرلاین در انتقال زائران جا مانده از پروازهای اربعین

بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) از مشارکت شرکت‌های هواپیمایی برای جابجایی زائران جامانده از پرواز در عملیات اربعین امسال خبر داد.

«عباس قنبری» امروز (چهارشنبه) درباره مشارکت ایرلاین‌ها در جابجایی زائرانی که از پرواز جا ماندند، گفت: روز گذشته (سه شنبه ۱۴ شهریور) مسافری با مراجعه به همکاران تعزیرات حکومتی در ترمینال سلام از اینکه نتوانسته به موقع خود را به پرواز هواپیمایی تابان به مقصد نجف برساند نگران بود که با همکاری این شرکت هواپیمایی، قرار شد این مسافر امروز (چهارشنبه) به صورت رایگان به نجف منتقل شود.

وی توضیح داد: با توجه به حضور نمایندگان دستگاه نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور ، تعزیرات حکومتی و بازرسی وزارت راه و شهرسازی مسافرانی که از پرواز های خود جامانده بودند سامان دهی می‌شوند.

بازرس سازمان بازرسی کل کشور مستقر در فرودگاه امام با تاکید بر اینکه از مسافران می‌خواهیم ۴ ساعت قبل از ‌ پروازهای خارجی در ترمینال حضور داشته باشند، گفت: البته طبق دستور وزیر راه و شهرسازی ایرلاین‌ها موظف هستند تمامی مسافران جا مانده از پروازهای اربعین را به صورت رایگان با پرواز بعدی به مقصد برسانند.

قنبری همچنین خبر داد که از ابتدای عملیات اربعین امسال چندبار مسافران چندین شرکت هواپیمایی دیر به فرودگاه رسیده و از پرواز جامانده‌اند که تمامی شرکت‌های هواپیمایی این مسافران را به صورت رایگان با پرواز بعدی خود به عراق منتقل کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به نظارت جدی برای سرویس دهی مناسب به زائرین عتبات عالیات در ترمینال سلام فرودگاه امام توضیح داد: هم چنین پیگیر وضعیت تاخیرها هم هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوریبا اعلام اینکه سال گذشته بیش از ۳۰۰ مورد مسافر جامانده از پروازهای اربعین داشتیم که با دیگر پروازها انتقال یافتند، گفته بود: امسال هم هر مسافری که از پرواز خود جا بماند با پروازهای دیگر منتقل خواهد شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11776

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: