تاخیر طولانی پرواز تبریز به تهران هواپیمایی آتا/ هواپیمای جایگزین هم دچار نقص فنی شد

تاخیر طولانی پرواز تبریز به تهران هواپیمایی آتا/ هواپیمای جایگزین هم دچار نقص فنی شد

مسافران پرواز شماره۵۶۰۷ روز پنج شنبه شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز به تهران، مجبور به تحمل تاخیر طولانی این پرواز به دلیل نقص فنی در هواپیمای اصلی و همچنین هواپیمای جایگزین شدند.

مسافران تبریز- تهرانِ شرکت هواپیمایی آتا که از ساعت هشت صبح امروز(پنج شنبه) منتظر اعزام هواپیمای جایگزین برای انجام پرواز بودند، مجبور به تحمل ۶ ساعت تاخیر شدند.

هواپیمایی آتا بعد از ۲ بار تاخیر در انجام این‌ پرواز به دلیل نقص فنی در هر دو هواپیمای اصلی و جایگزین ضمن عذرخواهی از مسافران در اطلاعیه‌ای توضیح داد: به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمایی که قرار بود این پرواز را انجام دهد از شب گذشته به مسافران اعلام شد که ساعت پرواز تغییر کرده است و هماهنگی‌ لازم جهت عزیمت هواپیمای جایگزین به تبریز نیر انجام شد.

هواپیمایی آتا یادآور شد: اما پس از عزیمت هواپیمای جایگزین به فرودگاه «شهید مدنی تبریز» جهت انتقال مسافران، به دلیل وقوع نقص فنی مجدد برای این هواپیما، پرواز ۵۶۰۷ تبریز به تهران هواپیمایی آتا مجددا با تاخیر مواجه شده است.

بر اساس اعلام این شرکت هواپیمایی، در طول زمان رفع مشکل فنی هواپیما (از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۴ امروز) از مسافران در فرودگاه شهید مدنی تبریز پذیدایی شده است.

 تاخیر ایجاد شده در این پرواز، باعث شد سایر پرواز های خط پروازی این هواپیما شامل تاخیر شوند. هواپیمایی آتا از مسافران بابت تاخیرهای زنجیره‌ای در شبکه پروازی‌اش عذرخواهی کرد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10252

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: