۱۵۰۰ میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی عرضه شد

۱۵۰۰ میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی عرضه شد

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در پنجمین مزایده سراسری این سازمان یک هزار و ۷۸۸ پارتی کالا به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عرضه شد.

سعید غلامی باغی در گفت و گویی با بیان جزئیات مزایده الکترونیکی ۲۷۱ اموال منقول این سازمان اظهار کرد: این مزایده به عنوان پنجمین مزایده سراسری سازمان از ساعت ۸ صبح ۱۳ شهریورماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده وهمچنین ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این مزایده به صورت سراسری در ۳۰ استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مزایده یک هزار و ۷۸۸ پارتی کالا عرضه می شود گفت: ارزش پایه این تعداد پارتی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

غلامی تصریح کرد: در این مزایده خودروهای سواری، راهسازی، لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی عرضه می‌شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: در چهارمین مزایده سراسری اموال تملیکی که با مشارکت ۳۰ استان با عرضه انواع کالاها از جمله ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سنگین، خودروهای سواری، لوازم الکترونیکی و ابزارآلات برگزار شد، ۸۸۰ میلیارد تومان کالا به فروش رسید.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11774

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: