صورت‌های مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی آماده انتشار است

معاون دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد:

صورت‌های مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی آماده انتشار است

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شادا، رضا نوروزیان معاون دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در میز اقتصاد شبکه خبر گفت: بر اساس صورت‌های مالی، ۴۵۰ شرکت  دولتی را شناسایی کردیم که بر اساس سهم دولت در آنها دولتی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی در سامانه کدال براساس قانون و تاکید وزیر اقتصاد اظهار کرد: تعداد صورت‌های مالی که امسال منتشر خواهد شد، تقریبا دو برابر سال گذشته خواهد بود.

وی درباره تعداد صورت‌های مالی آماده انتشار شرکت‌های دولتی اعلام کرد: فعلا حدود یک هزار صورت مالی برای انتشار آماده است.

معاون دفتر امور شرکت های دولتی وزارت اقتصاد درباره آیین نامه پرداخت پاداش هیات مدیره شرکت های دولتی بر اساس میزان بهره‌وری توضیح داد: در خصوص بحث بهره وری که از سال ۹۹ در قانون بودجه آمد تفاوت هایی بین شرکت‌ها وجود دارد که مقایسه شرکت ها و امتیاز بندی را سخت می‌کند البته امسال نقطه عطفی در این محاسبه صورت گرفته که موجب می‌شود بررسی دقیق و شناخت بیشتری شکل گیرد.

وی درباره اینکه آیا شرکت‌هایی بوده‌اند که بر اساس میزان بهره‌وری پایین از پاداش محروم شده باشند، گفت: ما در مجموعه خودمان آماری را نداشتیم که شرکتی پاداش نگرفته باشد اما باید از سازمان برنامه و بودجه  سوال شود و آمار دقیقی نداریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14123

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: