قهرمانی مارگارین در لیگ کارگری والیبال

قهرمانی مارگارین در لیگ کارگری والیبال

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی مارگارین ، دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی والیبال کارگری استان تهران بین دو تیم والیبال “مارگارین” و”راه آهن” در مجموعه فرهنگی-ورزشی شهید مظلومیان برگزار شد که با برتری ۲ بر ۰ مارگارین توانست بدون شکست قهرمان لیگ شود.

در این دور از مسابقات تیم والیبال شرکت مارگارین با سرمربیگری آقای “عبدالله نویدزاده” ، مربیگری آقای “حمید جعفری” و به سرپرستی آقای”دافچاهی” ، و با ترکیبی منسجم از بازیکنانی چون ، مسعود عزیزی ، امیر عزیزی ، امیر محمد ولی محمدی ، امیر امیر احمدی ، سعید ملا ملکی ، مهدی شکاری ، حسن مقرب ، حمید حقانی ، مجید بیگلری ، امین حاتمیان ، وحید زارع و بابک اسماعیل زاده توانستند  به ترتیب تیم های شرکت “قاسم ایران”و “شرکت نفت بهران” را در هر دو مسابقه با نتیجه ی ۲ بر صفر شکست دهد و عنوان سرگروهی را کسب کند . در ادامه ی مسابقات “تیم والیبال شرکت مارگارین” در لیگ کارگری مسابقات والیبال استان تهران در یک مسابقه ی نقس گیر و در قالب یک تیم منجسم توانست با نتیجه ۲ بر ۰ تیم والیبال “سایپا” را شکست دهد  و با کسب این امتیاز با  اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله ی نیمه نهایی مارگارین به مصاف تیم قدرتمند “ایساکو” رفت و در یک مسابقه ی نفس گیر توانست از سد این تیم گذشت  و به مرحله ی نهایی صعود کند . در مسابقه ی نهایی تیم “راه آهن ” میزبان این دوره از مسابقات  به مصاف تیم “مارگارین” رفت و در یک بازی هیجانی و حساس تیم “مارگارین” با نتیجه ی ۲ بر صفر پایان مسابقات را رقم زد و قهرمان لیگ کارگری والیبال استان تهران شد .

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14924

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: