وزیر ارتباطات: مرکز تماس ارتباط صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دولت راه‌اندازی شد

وزیر ارتباطات: مرکز تماس ارتباط صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دولت راه‌اندازی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبات و آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، اعلام کرد: سایت و مرکز تماس ارتباطی میان صاحبان کسب و کارهای فعال بر بستر سکوها و کاربران مراجعه‌کننده به این سکوها با دولت راه‌اندازی شد.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات در کانال «بله» خود نوشت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، صاحبان کسب و کارهای فعال بر بستر سکوهای مشمول و کاربران مراجعه‌کننده به این سکوها با دولت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از این پس فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www1649.ir و یا تماس با شماره ۱۶۴۹ از آخرین اطلاعات مربوط به سکوهای مشمول اجرای این طرح و حمایت‌های مختلفی که تکالیف دستگاه‌های اجرایی است مطلع شوند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکوهای مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکوها از دستگاه‌های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کوتاهی کرده اند، پیش‌بینی شده است.

زارع‌پور تاکید کرد: البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تدریج و با طی شدن فرایند اجرایی طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، غنی‌تر شده و در آینده نزدیک به مرجع تخصصی این حوزه تبدیل خواهد شد.

زارع‌پور اضافه کرد: صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان خواهم داد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های دارای تکلیف در این طرح، تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این آیین‌نامه به کار خواهند بست.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9778

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: