کارخانه تولید محصولات پودری شیر پگاه اصفهان افتتاح شد

با حضور مرتضوی؛

کارخانه تولید محصولات پودری شیر پگاه اصفهان افتتاح شد

کارخانه تولید محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، عصر امروز، دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فاز دوم کارخانه تولید محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با ظرفیت دریافت روزانه ۴۰۰ تُن شیر اسکیم به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه در فاز دوم قابلیت تولید انواع پودرهای لبنی خشک(شیرخشک فوری شده، پودر آب پنیر، پودر mpc و سایر پودرهای لبنی) را دارا می‌باشد. عملیات اجرایی احداث فاز دوم این کارخانه از فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع آغاز شده که با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال، برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

مرتضوی همچنین از نمایشگاه بومی‌سازی ماشین‌آلات خارجی با استفاده از توان و دانش فنی کارشناسان شرکت پگاه اصفهان و ماشین‌سازان داخلی که در محل این کارخانه برپا شده بود، بازدید کرد و به گفت‌وگوی صمیمانه با قطعه‌سازان پرداخت.

در این نمایشگاه دستگاه‌های ترمومیکس، هموژنیزه،UHT (فرادما) و تعداد ۲۱۲۷ قطعه که در دوره زمانی یک‌ساله از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون توسط واحد فنی و مهندسی شرکت پگاه اصفهان ساخته شده و ضمن تولید نمونه مشابه خارجی، زمینه صرفه‌جویی ارزی فراوانی را فراهم آورده است، در معرض نمایش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه قرار گرفت.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10569

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: