بازدید هیات های خارجی از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

بازدید هیات های خارجی از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش اقتصاد کشور؛ هیات های اقتصادی کشور های روسیه ، چین و هند از غرفه استان هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بازدید کردند.

 فرهاد ملکشاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری هرمزگان با اعلام اینکه غرفه هرمزگان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران با استقبال هیات های خارجی قرار گرفت، افزود:  به دنبال حضور فعالان اقتصادی از شانگهای چین در غرفه استان هرمزگان و مذاکره در خصوص توسعه فعالبت های اقتصادی مقرر شد،  مذاکرات تکمیلی برای اجرایی کردن توافقات دو طرف هفته آینده در بندر عباس پیگیری شود.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی به بازارهای بین‌المللی، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است اما باید گفت که تا امروز در هیچ حوزه‌ای چنین نمایشگاهی در چنین سطحی برگزار نشده بود به‌طوری که بر اساس آخرین آمار بیش از ۲۳۰۰ نفر تاجر و سرمایه‌گذار خارجی از ۱۰۳ کشور جهان وارد تهران شده در این نمایشگاه شرکت کردند.

۸۰۰ شرکت ایرانی در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، خدمات فنی ـ مهندسی و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه فردا به کار خود پایان میدهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=20849

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: