پروتئین طعم دار به سبد محصولات بهپاک اضافه می شود/ تولیدمحصولات جدید سویا برای خانواده ها

پروتئین طعم دار به سبد محصولات بهپاک اضافه می شود/ تولیدمحصولات جدید سویا برای خانواده ها

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، مهدی بادله مدیر فروش پروتئین شرکت بهپاک در گفتگویی اختصاصی با اشاره به وضعیت فروش پروتئین گیاهی سویا و درگاه های عرضه آن در بازار و جامعه هدف خریداران این محصول گفت: استراتژی فروش محصولات شرکت صنعتی بهپاک به نحوی است که واسطه ها و دلالان حذف و محصولات به مصرف کنندگان واقعی به صورت مستقیم عرضه شود.

وی در مورد عمده مشتریان بخش صنعت پروتئین گیاهی سویا گفت: عمده محصولات در اوزان ۸، ۱۲،۱۳ و ۱۵ کیلوگرم عرضه می گردد و کارخانجات مواد غذائی تولید کننده سوسیس، کالباس، همبرگر، فراورده گوشتی  شرکت های بسته بندی از محصولات استفاده می کنند.

بادله در خصوص نحوه تعامل با خریداران گفت: خریداران ابتدا درخواست میدهند و مستندات اصالت شرکت را ارسال می کنند. سپس این درخواست برای واحد مبارزه با پولشویی ارسال می شود و بعد از استعلام، پیش فاکتور صادر  و محصول با قیمت مصوب در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیر فروش پروتئین گیاهی سویا شرکت بهپاک، با بیان اینکه این شرکت بالغ بر ۷۰ درصد سهم بازار را در اختیار دارد افزود: سالانه فرم های نظر سنجی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرد تا از این طریق،  نظر، پیشنهاد و انتقادات را در جهت بهبود شرایط فروش و کیفیت محصولات بکار گیریم.

وی افزود: در قالب صدای مشتری همکاران همه روزه بجز روزهای تعطیل پاسخ گو تمامی مصرف کنندگان هستند. اگر خارج از وقت اداری تماسی با صدای مشتریان گرفته شود، نظرها و انتقادات ضبط، و همکاران موضوع را بررسی و در اسرع وقت پیگیری می کنند و نتیجه را به مشتری اعلام می نماییم.

بادله با اشاره به اینکه سالانه فرم هایی با پارامتر های کمی و کیفی در اختیار واحد های صنعتی قرار می گیرد تصریح کرد: فرم ها برای مشتریان  ارسال می شوند تا امتیاز دهند و در صورت داشتن نظر و پیشنهاد بررسی می شوند.در پایان این فرم ها را در فرمول دیمینگ قرار میدهیم تا امتیازات و رضایت هر مشتری سنجیده و به مدیریت ارشد ابلاغ خواهد شد.

وی در مورد کیفیت محصولات نیز گفت: عوامل مختلفی مانند تکنولوژی، نیروی انسانی ماهر و دانشی که وجود دارد ضامن این کیفیت است.

مدیر فروش پروتئین گیاهی سویا شرکت بهپاک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروتئین سویا چه جایگاهی در بازار دارد و برای آینده پروتئین گیاهی سویا چه برنامه هایی دارید گفت: نظر تیم مدیریتی جدید، فعالیت بیشتر در بخش خانوار است. بنابراین در حال بررسی چند برند جدید هستیم که کار ثبت و طراحی آن در حال انجام است تا بیشتر در خدمت مصرف کننده نهایی و خانواده ها باشیم.

وی ادامه داد: با معرفی محصولات ذهنیت مصرف کنندگان بیشتری متوجه مزیت های پروتئین گیاهی سویا خواهد شد و با جلب رضایت سلایق و ذائقه های جدید می توانیم سهم پروتئین گیاهی سویا را در سبد خانوار افزایش دهیم.

بادله در مورد دلایل این شرکت برای تولید پروتئین طعم دار نیز گفت: یک مشکلی که در خانواده های ایرانی برای مصرف سویا وجود دارد، طعم لوبیایی سویا است که باب طبع برخی مصرف کنندگان نیست به همین جهت به دنبال تغییر هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15369

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: