تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی

تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب قراگوزلو در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، گفت: تابستان امسال تابستان سخت و خیلی گرمی بود و تا امروز کم و بیش گرما ادامه داشت.
وی ادامه داد: با وجود این گرما تأمین برق به خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: تابستان امسال بدون اعمال هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده برق پایدار برای مشترکان تأمین شد و برخی خاموشی‌های جزئی داشتیم که به دلیل برخی حوادث طبیعی بود که در اسرع وقت رسیدگی شد.

وی با اشاره به همکاری مناسب صنایع تهران با صنعت برق، اضافه کرد: مدیریت مصرف در بخش صنعت اعمال شد و برای زمستان امسال برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است؛ ذخیره سازی سوخت به خوبی تاکنون انجام شده و این امر تا آذرماه ادامه دارد و همچنین برنامه‌ریزی شده تا زمستان هم بدون خاموشی برای مشترکان خانگی و صنعتی داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تأمین برق مترو تهران به ویژه مترو پرند گفت: از سال گذشته نشست‌هایی داشتیم و باید برای تأمین برق مترو پرند، تقویتی را در یکی از پشت‌های انتقال آن منطقه انجام دهیم. در خصوص تأمین مالی اتفاقات خوبی افتاده و تأمین برق اولیه انجام شده است تا مترو بتواند خدمت‌رسانی داشته باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تا قبل از اوج بار سال آینده تقویت پست انجام می‌شود که برق مطمئن و پایداری برای مترو پرند تأمین شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12559

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: