دستگاه‌های اجرایی در اشتغال‌زایی جلوتر از برنامه هستند

مرتضوی در حاشیه نشست هیأت دولت:

دستگاه‌های اجرایی در اشتغال‌زایی جلوتر از برنامه هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق رصد سامانه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتخانه، دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایفای نقش خود جلوتر از زمان تعیین شده هستند و فرصت‌های شغلی در دستور کار خود را ایجاد کرده اند.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ماهی که گذشت، خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری ارائه شد که بیمه تکمیلی همه بازنشستگان از جمله آنهاست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه دریافت نکرده‌ یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند و پس از بررسی‌های لازم، یارانه تخصیص می‌یابد.
وی با تشریح برنامه‌های دولت برای پرداخت کالابرگ توضیح داد: در گذشته به دلیل عدم پیش‌بینی لازم، سامانه کالابرگ الکترونیکی در نظر گرفته نشد اما امروز این سامانه با همکاری چند دستگاه طراحی شده و در یک استان در حال آزمایش است و پس از این مرحله، در صورت تمایل مردم کالابرگ‌ها به افراد عرضه می‌شود اما اگر کسی تمایل به دریافت وجه نقد داشته باشد، این امکان هم وجود دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: ۱۱ قلم کالا برای تخصیص این کالابرگ‌ها انتخاب شده که انتخاب آن به عهده خود مردم است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9904

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: