تعاونگران ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازند

تعاونگران ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازند

رییس اتاق تعاون ایران گفت:اتاق تعاون برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط تعاونی‌های مسکن با وزارت راه و شهرسازی تفاهمنامه همکاری امضا کرده است.

«بهمن عبداللهی» روز جمعه در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افزود: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است و تعاونگران ساخت ١٠ هزار واحد مسکونی را شروع کرده اند و کلنگ ساخت ٢٠ هزار واحد مسکونی نیز تا چند هفته آینده به زمین می خورد.
رییس اتاق تعاون ایران ابراز امیدواری کرد: تعاونگران بتوانند در یک فاصله زمانی معقول به اهداف ساخت مسکن در طرح نهضت ملی دست یابند.
وی به نقش تعاونی های مسکن در احیای بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: در قالب طرح ٢٠٢٠ که نماینگر ٢ هزار و ٢٠ محله یا منطقه فرسوده در کشور است اتاق تعاون مسوولیت تشکیل تعاونی ها را بر عهده دارد.
عبداللهی عنوان کرد: بهترین قالب برای احیای بافت های فرسوده با حضور تعاونی ها در قالب مشارکت عمومی مردم است که بازخورد خوبی به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به تشکیل ٩۵ تعاونی مسکن در احیای بافت فرسوده گفت: برای تعاونی های جدید با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرایط و سیاست هایی در نظر گرفته شده است.
رییس اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: تعاونی ها بعد از تشکیل می توانند در محله های خود کار را شروع کنند تا اقدامات خوبی را در بازسازی و احیای بافت های ناکارآمد شهری شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از سوی اتاق تعاون ایران، با شرکت بیش از ۸۵۰ شرکت داخلی و خارجی تا ١۵ مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.
این نمایشگاه در گروه های کالایی ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، در و پنجره، در اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، صنعتی سازی و فن آوری های نوین، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، لوله و اتصالات، مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران، مصالح پایه (سیمان، گچ، آجر و …)، موسسات مالی و اعتباری، نشریات و نرم افزارها، نهادهای دولتی، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یراق آلات و سایر گروه های مرتبط است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11518

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: