تولید بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت برق در سال جاری

تولید بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت برق در سال جاری

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری اظهار داشت: در یازده ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، تولید حدود دو میلیارد و ۱۰۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه ری را شاهد بودیم. ضمن این که از این میزان تولید حدود دو میلیارد و ۹۵ میلیون کیلو وات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.
بادرستانی با اشاره به این نکته که بازدید و تعمیرات واحدهای این نیروگاه که با تولید حداکثری، همزمان بوده است، رو به پایان می باشد.
ایشان افزود؛ نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصین پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با وجود تعمیرات ۲۱ واحد تولید انرژی که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می شود، از ظرفیت واحدهای اتمام یافته خود برای تولید انرژی بطور مطلوبی استفاده کند.
وی با اشاره به این موضوع که تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی بصورت دقیق و با جدیت انجام شده است، حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه را برای تابستان آینده یکی از مهمترین برنامه های نیروگاه عنوان کردند.
​بر اساس این گزارش، نیروگاه ری در حال حاضر با دارا بودن ۲۱ واحد گازی مولد برق با ظرفیت های متنوع و مجموع توان نامی تولید ۷۵۴ مگاوات در خدمت شبکه سراسری برق کشور می باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=19309

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: