ثبت رکورد فروش شرکت ساینا از ابتدای تاریخ تاسیس

ثبت رکورد فروش شرکت ساینا از ابتدای تاریخ تاسیس

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، شرکت  ساینا که در سال مالی ۱۴۰۱ حدود ۹۰۰ تن محصولات شوینده و بهداشتی صادر کرده بود در پایان سال مالی ۱۴۰۲ موفق شد ۲ هزارو ۶۵۳ تن محصولات  تولیدی را به کشورهای هدف صادر کند. این شرکت با فروش حدود ۲ میلیون و پانصد هزار دلار محصول صادراتی در سال مالی ۱۴۰۲ رکورد فروش صادراتی از ابتدای تاسیس را شکست.

ساینا با فروش ۶۵۰ میلیارد تومان محصولات شوینده در بازار داخلی و مجموع فروش ۷۵۰ میلیارد تومان در بازار داخلی و صادراتی بیشترین مبلغ فروش از ابتدای تاسیس  شرکت را ثبت کرد.

شرکت ساینا در سال مالی ۱۴۰۲ خط تولید برند پریمکس صادراتی را افتتاح و انواع مختلف شوینده برای اولین بار به تولید انبوه رسید. این شرکت ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان زیان ۹ ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۱ را با ۶۸ میلیارد تومان سود خالص در پایان شهریور ۱۴۰۲ جابجا کرد که رشد دوهزارو ۸۶۳ درصدی در سود را نشان می دهد.

توسعه محصول و توسعه جغرافیایی صادرات از رویکردهای اصلی شرکت توسعه صنایع بهشهر برای شرکت های زیر مجموعه در سال مالی ۱۴۰۲ بوده است که با اجرای برنامه ای استراتژیک در این حوزه ساینا موفق به ثبت رکورد فروش داخلی و صادرتی شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=19202

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: