جزئیات نحوه دریافت مجوز و تسهیلات مشاغل خانگی

جزئیات نحوه دریافت مجوز و تسهیلات مشاغل خانگی

افراد متقاضی رشته‌های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، اطلاعات هویتی و سایر مدارک مربوطه را بارگذاری کنند تا مجوز به صورت برخط صادر شود و برای متقاضیان کارفرمایی و پشتیبان نیز پس از گذراندن مراحل ثبت، پس از بازدید کارشناسان سازمان صمت، در صورت تایید در کارگروه اشتغال روند پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۳ درصد رشد داشته است. همچنین سال گذشته ۹۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان تهران جذب و پرداخت شده است.

جزئیات نحوه دریافت مجوز مشاغل خانگی

گفتنی است افراد متقاضی رشته‌های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، اطلاعات هویتی و سایر مدارک مربوطه را بارگذاری کنند تا مجوز به صورت برخط صادر شود.

همچنین برای متقاضیان کارفرمایی و پشتیبان پس از گذراندن مراحل ثبت، پس از بازدید کارشناسان سازمان صمت، در  صورت تایید در کارگروه اشتغال روند پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

سقف تسهیلات پرداختی مستقل ۱۵۰ میلیون تومان و مشاغل خانگی پشتیبان تا چهار میلیارد تومان به ازای ۴۰ نفر اشتغالزایی تعیین شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای درخواست تسهیلات به ادارات صنعت و تجارت شهرستان‌های استان و در تهران به اداره کل صنعت و معدن و تجارت مراجعه کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11496

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: