حتما قبل از خرید هواویP۴۰ Pro معایب آن را بشناسید + لیست قیمت انواع گوشی هوآوی

حتما قبل از خرید هواویP۴۰ Pro معایب آن را بشناسید + لیست قیمت انواع گوشی هوآوی

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ هواوی پی ۴۰ پرو در همه زمینه‌ها عالی بوده و عملکرد سطح بالای آن سبب می‌شود که هنوز هم در جمع جدیدترین گوشی هواوی از آن یاد کنیم. فناوری ۵G در کنار وای فای ۶ در اختیار شما قرار گرفته و عمر باتری فوق العاده‌ای شاهد هستیم. فناوری شارژ سریع در این گوشی استفاده شده و تنظیمات دوربین آن در پشت و جلو، فوق العاده است. به‌علاوه، در صفحه نمایش این گوشی می‌توانید به نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی چشم نواز هم دسترسی پیدا کنید.

با وجود همه چیزهایی که پی ۴۰ پرو در اختیار شما می‌گذارد، این تجربه به‌دلیل نبود سرویس‌های موبایل گوگل خدشه‌دار می‌شود. راه حل‌های مورد نیاز برای آسان کردن این تجربه هم جوابگو نبوده و معمولا خیلی از کاربران با مشکل مواجه می‌شوند.

جدیدترین گوشی هواوی قطعه‌ای عالی از یک سری موفق محسوب شده و اگرچه، به ویژگی‌های پیشرفته نسخه‌های پرو و پرو پلاس دسترسی نخواهید داشت. این گوشی همچنان می‌تواند از نظر عکاسی و عملکرد خام با اکثر پرچم‌داران مشابه سال ۲۰۲۰ رقابت کند.

این گوشی هوشمند از نظر طراحی عالی دیده شده و با روکش شیشه‌ای مات چشم نواز در پشت، درخشندگی ملایمی هم به همراه دارد. به‌علاوه به یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی اولد روشن و واضح هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن لذت ببرید. البته هنوز هم مشکل اصلی گوشی نبود سرویس‌های گوگل پلی است.

هواوی رقبای خود را با این گوشی تضعیف کرده و با دریافت سخت افزاری که هم رده با گوشی‌های پرچم‌دار بازار است، در قیمت هم می‌تواند صرفه جویی بزرگی داشته باشید. البته هنوز هم عدم دسترسی به برنامه‌هایی مانند Google Map و یوتیوب جزو نقاط ضعف این گوشی است.

اگر یک متخصص با اعتماد به نفس هستید و می توانید نسخه های ایمن برنامه‌ها را بدون نیاز به گوگل پلی دید کنید و به کار روی یک اکوسیستم بدون گوگل اهمیتی نمی‌دهید، پی ۴۰ هواوی می‌تواند یک محصول عالی با قیمت عالی‌تر باشد. اما اگر به دنبال محصولی هستید که دردسر زیادی برای شما ایجاد نکند، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ گزینه‌های دیگر بازار بروید.

در بازار موبایل قیمت گوشی هوآوی مدل P۴۰ Pro دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۲۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت گوشی nova ۱۰ SE دو سیم کارت  با همین ظرفیت مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی هوآوی

مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت / تومان
P۴۰ Pro دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۲۱,۲۰۰,۰۰۰
 nova ۱۱i دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸ ۱۰,۱۰۰,۰۰۰
Mate ۵۰ Pro دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۵۹,۹۹۰,۰۰۰
nova Y۷۰ دو سیم‌ کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۴۸ ۵,۷۵۰,۰۰۰
nova ۱۰ SE دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۰۸ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
 nova ۹ SE دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۰۸

۹,۹۰۰,۰۰۰

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12789

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: